donderdag 2 juli 2015

De 278e. Over blauw, rosé en buiten koken.


Wat ik laatst al zei.
Geen blijvertje.
Ik stap er elke dag gewoon overheen.

Vandaag met appel.

En na het werk deze leuke auto
bij de Lidl.

Waar ik natuurlijk weer boodschappen heb gedaan.

Maar geen rosé.
Die hebben ze nog niet.
Deze heeft vriendin voor mij gehaald.

Nu zit het raam er nog in.
In verband met de te verwachte hitte gaat ie er uit.
De bedoeling was een foto van het raam zonder raam.
Maar die heb ik dus niet gemaakt.

Zij hebben het nu al warm.
Ze slapen veel.

Een pizza gemaakt van de leftovers.
De grote plaatpizza was hier al op.

Heerlijk met rucola en avocado.

Zo ligt ie het lekkerst.
De voorpoten ergens onder zijn lichaam
en plat op z'n bakkes.

En even later gaat ie Dushi zitten pesten.

Past best hoor.
:-)

Dinsdag begint erg blauw.

Dus we gaan op de fiets.

Peertje er bij.

En bevroren fruit door de havermout.

Hahaha... vriendin heeft er nu ook één!

En dan mag ik weer naar buiten!

Want deze boodschappen heb ik gehaald.

Ik ga koken op de barbecue vandaag.

Kippendijen er bij...

Nog wat vitamientjes.

En dan heb je toch een lekker recept

Dan val ik midden in deze uitzending.
Ik kijk een paar minuten.
De tranen lopen over mijn wangen.
Wat een treurnis.
Nog steeds.
Tot snel.

Geen opmerkingen: