donderdag 9 juli 2015

De 281e. Over maandag, dinsdag en stempels.

Maandag begint met peer.

En deze kaart neem ik even mee naar huis.
De liefste trakteert morgen op vlaai.
Maar de stempels zijn voor ons!

Boodschappen weer binnen.

En het avondeten is ook al weer klaar.
Ik verbaas mijzelf telkens weer.

Tyrant gekeken.
En nu moeten we weer wachten op nieuwe afleveringen.
Huil.

Goedemorgen Klaar.
Het is dinsdag!

Tussen de middag eet ik crackers
met zelfgemaakt hummus
en baba ganoush.

Ik zet een heerlijk recept online.

Dan nog even naar mijn lievelingswinkel.

En kijk eens aan.
De liefste heeft de nu volle stempelkaart 
weer netjes terug gegeven.

De Tour gaat over de stoffige kasseien.

En wij eten heerlijke wraps.

Ik kijk nog een aflevering van Ik vertrek.
En dan vertrek ik ook.
Naar bed.
Tot snel.

Geen opmerkingen: