woensdag 15 juli 2015

De 283e. Over een warm weekend en hoofdpijn.

Vrijdag begint goed!

Ananas als ontbijt.

En floep... de vrmibo.
Maar vandaag niet zo heel uitgebreid.

Want ik heb de vislasagne van Chantall gemaakt.

Ik denk dat ik die vaker mag gaan maken.

Goed, dat was dus blijkbaar de vrijdag.
Want hier is het zaterdag.
De Lidl.

En nog even langs de Appie.

Krentenbolletjes eten met kaas.

En dan gaan de liefste en ik op weg.
Eerst even hier langs.
Ik leg zo uit waarom.

Dan langs het Veluwemeer
om iets weg te brengen.

Door de polder.

En daar zitten we eindelijk weer eens een keer.
In de brandende zon.
Zonder een zuchtje wind.

Hij heeft in ieder geval iets gevangen.

Ik neem er maar een roseetje bij.
Pfffff.... warm hoor.

Heerlijke salade met geitenkaas.

En dit hadden we dus gehaald bij de kampeerwinkel.
Gratis!

We gaan weer terug door de polder.

Naar ons leuke stadje.
Daar aan de overkant.

Is het een vlieg?
Geen idee.

Onder het water door rijden.

En dan thuis maak ik een lekkere cocktail.
Het smaakt me alleen niet zo lekker als anders.
Hoofdpijn.

Iets te eten dan maar.
Varkenshaas op de grill.

Met wat friet en champignonsaus.
En daarna ben ik gaan douchen 
en op bed gaan liggen met een echt knallende hoofdpijn.
Die niet weg wilde gaan met aspirine.
Ik viel om 21.30 uur in slaap.

Tot de volgende morgen.
Ik voel me nog niet optimaal maar lang genoeg gelegen.
Pizzadeeg maken!

Dat doe ik dus met deze.

Brunch samen met de liefste.

Brunch-kunst.

Onder toeziend oog van mijn schatje.

En dan pizzabodems rollen.
Met veel bloem.

Heel veel deeg.

Heel veel bodempjes.

Ik staar nog wat naar de tv.
En val alweer in slaap.

En 's avonds gaan we heerlijk eten.

Zoals deze met rosbief en rucola.
Heerlijk.
Tot snel.

Geen opmerkingen: