zaterdag 27 september 2014

De 157e. Over donderdag en vrijdag. En Kobus!

Donderdag.
Wat een strepen in de lucht.

En daar is Kobus.
Hij komt logeren.

En toen wilde hij niet meer op de foto.

Tsjek...tsjek.
Alles in de kar?

Ik doe een brief op de post.

De nieuwe folder van volgende week.

Ballen gedraaid.

Boontjes schoongemaakt.

En toen waren we al weer klaar met eten.

Een foto van de lege borden dan maar.

Hij is maar even op de bank gaan liggen.

Ik doe nog een puzzel.

En dan een rondje met het hondje.

Jannes loopt ook gezellig mee.

Welterusten Kobus.

Goeiemorgen Kobus!
Heb je lekker geslapen?

Even een plas doen in het park.

En dan door naar mijn werk.

Nou, die was best lekker.

Mijn fiets.
Geen idee waarom ik die foto heb gemaakt.

Een grote pan kippensoep.

Eindelijk bericht van de dokter.
Mijn pillen liggen klaar bij de apotheek.

Dit zijn ze dus.
Maar ik neem ze pas morgen.
Na inname de eerste 3 dagen niet autorijden!

Eindelijk de VrMiBo.

Jannes zit in de jungle.

Kobus komt er ook gezellig bij zitten.

Heerlijke kippensoep.
Met ei, uitjes en friet-chipjes.

Nog even snel een rondje voordat hij weer naar huis gaat.

Daarna op de bank.
The Voice weer eens gekeken.
Tot snel.

Geen opmerkingen: