donderdag 11 september 2014

De 148e. Over dinsdag en woensdag. Anders was het wel heel zielig qua aantal foto's.

De dinsdag zoals gewoonlijk weer op kantoor.

En daarna de boodschappen doen.

Met die boodschappen maak ik dit.
Mexicaanse wraps.

Daarna zoeken we een nieuwe wasmachine uit.

En helaas. 
Weer geen prijs.

Ik kijk nog even of ik hier wat wijzer kan worden.
Zoon 2 heeft namelijk een uitzendbaantje.
Maar ik heb dus geen idee hoeveel hij mag verdienen
voordat het invloed heeft op zijn zorgtoeslag.
En veel wijzer gaan ze me dus ook niet maken vanavond.

Twee afleveringen van Covert Affairs.
En naar bed.

Hallo woensdag.
Dat ziet er goed uit!

Thee.

Het ontbijt ook weer eens op de foto gezet.

En als ik thuis kom is de zon weg.

Jannes zoekt hem ook.

Stapeltjes maken.

Zie maar.

Het lokale nieuws even lezen.



Avondeten.
Pindakaaskip.

De rest van de avond hangen op de bank.
Love is in the air.

The Undateables.
Hele leuke foto dit.

Strijken kan ie wel.

En dan thuis voor de buis.

En ja, ik heb weer ontzettend moeten lachen.

Hoe ze allemaal ook over Tom praten!

Hij vindt Tom ook wel leuk.

Mijn favoriete 2 knorrepotjes.
Trusten!
En tot snel.

Geen opmerkingen: