vrijdag 19 september 2014

De 153e. Over doktersbezoek, bloedprikken en allesdoormekaarsla.

Donderdagochtend heel vroeg.
Samen met de liefste een afspraak bij de dokter.
Dat is lang geleden.
Voor mij dan.

Ik herken de wachtkamer nog wel.

Na de afspraak gelijk door naar het ziekenhuis.

Een patiëntenpas aanmaken.

En dat allemaal voor een beetje bloed.

Zo. Klaar.
Volgende week bellen en dan aan de pillen.
Om mijn hormonen tot rust te brengen.

Kijk Joost wij hebben hier ook zulke wolken!

Aardappeltjes en komkommer bakken.

En kipfilets.

En dan met een heleboel andere dingen door de sla gooien.
En dan heb je allesdoormekaarsla.
Een hit hier in huis.

De rest van de avond ben ik verslaafd bezig.

Met zoek en vind spelletjes!

En als ik dan naar bed ga zie ik dit.
Raar hè dat ik het warm heb...pffff.
Tot snel.

Geen opmerkingen: