donderdag 18 september 2014

De 152e. Over alweer 2 dagen. Tja...

Dinsdagochtend de slaapkamerdeur open doen.
En dan dit zien.

Gatverdegatver.
Een halve muis in huis.
Zou dit die ene van gisteravond zijn misschien?

Geen blauw vandaag.
Wel een vogel.
Denk ik.

Ontbijten op kantoor.

Heel snel boodschappen doen.
Want ik moet naar de wc.

Hoi poesjes.
Eet de brokjes maar op.
Geen muizen.
Bah.

Ik speel een zoek en vind spelletje op de pc.

Het avondeten was lekker.

Ik was de ei vergeten!

Ik kijk blijkbaar naar iets.

Met gezelschap van Jannes.

Lief toch?

Dit kijk ik blijkbaar ook.
En toen ging ik naar bed.

Kijk!
Dat is pas blauw.

Hier ben ik al weer thuis van kantoor.
Even kijken of mijn series al te downloaden zijn.

Boodschappen heb ik ook al gedaan.

En hier fiets ik.

Om de keuken in de Appie te bekijken.

Mijn nieuwe fiets heeft nu een mand.

Nog meer boodschappen gedaan.
Gelukkig ben ik daar heel goed in.

Maag knort dus even een nootje.

Het is zo warm buiten dat ik binnen naar de tv kijk.
Samen met de liefste.

Fijn kijken als de uitzending elke keer stopt.

Alsof ik kan toveren.
Nasi.

Emo tv.
Love is in the air.

Gelukkig daarna iets heel vrolijks.

Het was weer een geweldige uitzending.

En mijn favoriete dames hadden wel hetzelfde aan.
Maar in een andere kleur.
Tot snel.

Geen opmerkingen: