maandag 8 september 2014

De 146e. Over het weekend en afscheid.

Nou vrijdag, dat kan toch beter?

Ontbijt, fruit en dit.
Salade!

OMG!
Kaaskroketten!

En de rest van de boodschappen.

Hondjes.
Worst.
En lege glazen.

Hij wil liever een broodje chocopasta.

En daarna worden er bellen geblazen.

En ik geniet.

Op zaterdag knip ik 20 nagels.

Smelt nog even bij dit schatje.

Komen we er achter dat de wasmachine niet meer warm wordt.

Spelen zij lekker op de kattenpaal.

Alweer boodschappen?

Nee!
Nu al?

Bij de Aceetion is het al bijna winter.

Hallo Appie.

De laatste boodschappen van dit weekend hoor.

Lunch.

Schatje.

Hahaha...

Wat ga ik nu weer doen?

Nou, troep maken.

En door een giga-opvlieger zie ik het eten maken niet meer zitten.
Gelukkig is daar mijn redder in nood.
De liefste.
IN DE KEUKEN!!!!

We maken dus zelfgemaakte kip-nuggets.
Heerlijk hoor.
Maar wat een werk.

Dit is de laatste keer dat ze mogen drinken.
Moeders is er klaar mee.

Het is net alsof hij lacht.

Slaap lekker.

Zondag.
De laatste keer eten met z'n vieren.

Ik eet nog een stokbroodje.

Twee lieve schatjes.

Dag poesjes,
veel plezier bij de buurman.

We skypen nog met broer en schonezus op Curacao.
En ze hebben een nieuw huisdier erbij.
Een schildpadje met een onvolgroeide schild.

Jannes klimt maar even op schoot.

Ik ga wat lekkers maken.
Met basilicum, parmezaan, tomaat en balsamico-crema.

En nog één.
Met rucola, prosciutto, citroen, munt, olijfolie en een vijg.

Daar is het stokbrood van gisteren.
Die gaan we in plakjes snijden en grillen in de oven.

En knoflook heb je ook nodig.

Het gegrilde broodje even insmeren met het teentje knoflook.

Daar één van de prutjes op doen.
Zoooo lekker!

We kijken ook nog wat tv.

Negentig!

BZV.

En toen gingen we naar bed.
Tot snel.

Geen opmerkingen: