vrijdag 5 september 2014

De 145e. Over woensdag en donderdag. Meer was het niet.

Dat u het even weet.
Ik at een banaan.
En nog veel meer fruit.
Maar geen foto's daar van.

Boodschappen doen.
Mijn doel hier op aarde.

Net als koken.

Het ziet er wel mooi uit.

Ook als het uit de oven komt.

Jammie.

Gevaarlijk hoor poesje!

Arjen is leuk!

Paulien ook.
Ik heb weer heerlijk gelachen.

Verder niet veel die avond.
Moe.

Soms zou je willen dat je een poes was.

De zomer voorbij.
Ken je dat?

Ja, daar moet ik altijd erg om lachen.

Undateables.
Lief jong.

Heb je hun ook weer!

Met de dames.

En de broer van Jandino.

De volgende ochtend op bed.
Pa en kind.

Heeft de liefste alweer zijn eten vergeten.

Doe ik alvast wat boodschappen.

Jannes zit achter deze kikker aan.
En volgens mij heeft ie hem opgegeten.
Want de rest van de dag buikpijn.

Helaas. Helaas. Helaas.

Boontjes schoonmaken.

Onder het toeziend oog van Nala.

Aardappels schillen.

Courgette slachten.

Dit is zooooo lekker.

Liefde is...
De oren van je zus schoon likken.

Schatjes.
Rare sperzieboon.

Heerlijk!

En als afsluiter vandaag een zonnebloem.
Tot snel.

Geen opmerkingen: