zaterdag 15 maart 2014

De 6e. Markt, boodschappen en 15 minutes meals van Jamie Oliver (not).

Lekker gedoucht en haren gewassen. 
Ja, dat wordt nog even oefenen.

 Hier gingen we als eerste heen.

 En toen had ik dit nodig. En daarna naar de markt waar ik zeker weten een foto heb gemaakt die dus niet te vinden is. 

 Daarna de Appie in, en pas buiten bij de fiets een foto maken.

 De buit van deze ochtend.

 Lidl. Elke week weer.

 Bij thuiskomst oudste poes (21!!!) op een kussen.
 Zoon 1 en 2 en aanloopdochter bezig met een Playstation-iets.
 Ik maakte ook iets met bloem en gist.

 En de machine doet het harde werk.

 Daar gingen ook nog uien en heel veel kaas op...

 Jawel! Ik gebruikte een deegroller!

 Recept voor 4. 3 Dus en 2 kleintjes. Ook goed hoor. Dank je wel Luna (culunair.nl) voor het recept.
Wij vonden het errug lekker!

 Ik keek nog even de nieuwste aflevering Scandal. Echt een goeie serie!!

 De geuren waren het al aan het verraden...  Zooooo lekker!

 Mijn zamibo met een half broodje. (Dat de 1e helft al op was staat gelukkig niet op de foto!)

 Ik pelde wat garnalen.

 Had voor het avondeten garnalen, inktvis en de rest nodig.
En ja, ik had ook graag tentakels en alles gezien. Maar helaas.
Er was alleen nog schoongemaakte vriezer spul aanwezig.

 De rest van het gerecht. Heel veel groente en noedels.

Geloof me, voordat dit klaar op tafel stond was het 3 kwartier later.
Minstens.
Ik denk niet dat ik het nog een keer ga maken.

 Jannes dacht er het zijne van...

 Ik luisterde dit. Imagine Dragons. Like!!!!

Zoon 1 en 2 deden nog steeds dit. En hadden granaten en flashbangs nodig... ????
Dus dat.
Tot morgen.
Dan gaan we sushi maken voor heel veel mensen.
Niceeeee!

Geen opmerkingen: