vrijdag 28 maart 2014

De 19e. Over een vroege start, oud gebouw en avondeten.

De ochtend begon vroeg. 04.00 uur.
Daar word ik niet vrolijk van!

 Geen foto vandaag van voor dat ik weg ging.
 Ik ben rebels.
 Hier moest ik even voor stoppen.
 Het gebouw staat er al heel lang.
 Maar niet lang meer.

 Gelukkig. Ik dacht al dat L.ipton het opgegeven had.

 Moe, misselijk en hoofdpijn.
 Daarom nu pas mijn ontbijt.
 Met de vieze poeder.
 Brrrrrrr.....

 De vitaminen staan weer klaar.
 Hij is weer lekker groen.

 Dit is lunch.
 Het had ook ontbijt kunnen zijn
 Maar het is dus lunch.

 Dan een lange middag ergens waar we het nu niet over gaan hebben.
 Na afloop zijn we toe aan een borrel.
 Even cola halen voor de borrel.

 Ik ook een borrel.
 In de zon, samen met Jannes.
 Mijn 2 lievelingsdingen.

 Samen met de liefste nog even wat te eten halen.
 Hier stoppen we.
 Want het is rood.

 Ook nog wat statiegeld innen.
 Ze hebben goed hun best gedaan de afgelopen week.

 Handen van de liefste.
 En je ziet nog net de dop van de laatste fles.

 Ja, wat nu?
 We wilden hamburgers eten.
 OP!!!!

 Afrekenen.
 Die 30% korting op de sla viel in het niet bij de rest van het bedrag.
 En dat is nog niet alles.
 Morgen de rest van de boodschappen.

 Nou, ze zijn wel opgeschoten in een dag!

 Weer bij de Appie.
 Nog een potje sandwichspread halen.

 De liefste staat geduldig te wachten.

 De garnering van het avondeten.

 Tartaartjes met een plakje kaas.
 Ook lekker op een broodje!

En toen kwam de buurman nog even een restje pasta met truffel-iets brengen.
Hij is namelijk altijd bang dat we hier omkomen van de honger.
Hij is een hele lieve buurman.
:)

1 opmerking:

Anoniem zei

Wij hebben ook hele lieve buren,Gerda en Cor bedoel ik dan.