vrijdag 14 maart 2014

De 5e. Lekkere smoothie, zon en weekend!

De ochtend begon niet zo goed.
Maar daar is geen beeldmateriaal van.
Gelukkig.
Het smoothie maken ging niet zo goed omdat 
ik het fruit gisteren niet uit de vriezer had gehaald.
Dus dat was nog kats bevroren.
En dat trok mijn blender bijna niet.
Dus ging ik even helpen met een flessentrekker.
Later meer....



Hee zon! Waar ben je?


Elke ochtend weer. 
Altijd heet water.


Kijk hier staat de boosdoener.
Hij was wel erg lekker.


Mijn computer moest even opnieuw opstarten.
Ik eigenlijk ook.
Zie mij daar staan trouwens even staan in Willemstad, Curaçao!
Volgend jaar weer.


Ik at een banaan. En vergat een foto maken!
Dus haalde ik de schil nog even uit de prullenbak.

 Het was de dag van kasstaten inboeken.

 En deze lekkere yoghurt is nu ook op.


En toen was het weekend! 
ZON!!! Ga jij eens even beter je best doen!


 Dag lieve poezenkinders van me.


De kruiden van vorig jaar doen ook net alsof 
het niet winter is geweest en komen gewoon weer terug.


Nou kijk hier, even terug naar vanmorgen.
Dat losse zwabberdingetje dus lag ergens in 1,5 liter smoothie.
Die bijhetweggetje ook nog eens ijs en ijs koud was!
Dus dat.


Het avondeten is 's middag al in gang gezet.
Chili Cheese Fries.
Dat gaat het straks worden.


 Ik begon in deze pan. En daar zie je ook mijn VRMIBO.


Maar dat was niet handig. 
Dat ging niet passen dus.
Over naar deze pan.
VRMIBO bijna op.


Ergens tussen de rommel van de interne verhuizing
daar wordt de patat gebakken.

Comfort food ten top! Chili cheese fries.

Totaal vol en uitgeput van de afgelopen week op de bank hangen.
Liefste? Zullen we dan nu wel BrBa kijken?
Tot snel!









Geen opmerkingen: