woensdag 19 maart 2014

De 10e. Over werk, stemmen en de besteklade.

Heerlijk geslapen.
Dat zie ik.
En ik houd ook nog (schone!) sokken vast met m'n pink en ringvinger.
Moest wel even de foto vergroten om te zien wat het nou was.

 Ik schilde een mango.

Zie je de mango?
In een spinazie/water shake.
Er zit ook ananas en rode vruchtjes in.
En een pruim.

 Een frambozenyoghurtje met een schepje Maca-poeder.
 Niet lekker maar het helpt mij wel.

 Ik houd het wel vol tot 3 uur vanmiddag.

 Ja. Het mag.

 Hij was niet groen! Maar bruin/paars.

....

 Lunch.
 Lekker. Sla.

 Veel gezocht vandaag en niet gevonden.

 Of ik het zeker weet dat ik mij wil afmelden?
 Ja, wat denk je zelf?

 Een hommel.

 I see progress!

 Speciaal voor Anna-Maria. Wat zegt mijn ziel?

Natuurlijk ga ik stemmen. Zelfs 2 keer.
Al heb ik heel vaak gezegd dat ik het niet meer zou gaan doen.

 Samen met zoon 2 lopen naar de bibliotheek.

Mijn gedrag was prima.
Die van zoon 2 iets minder.
Hij kleurde 2 rondjes rood.

 Hier zat (denk ik) heel vroeger een universiteit.
 Tenminste, zoiets stond op het bordje.
 Ik zal het de volgende keer beter bekijken.

Zo mooi!

Aan tafel. We eten spaghetti met sla.

Of sla met spaghetti.
Het was weer heerlijk!
Nu op de bank en DWDD kijken.
Tot snel!






Geen opmerkingen: