donderdag 27 maart 2014

De 18e. Over tevreden, kaassticks en rare vogels.

 Ik heb heerlijk geslapen en word wakker van de wekker van de liefste om 05.00 uur.
 Weer een half uurtje langer.
 Dat gaat de goeie kant op.
 Ik heb alleen vreemd gedroomd over Mr. T. van MijnPlog
 :)

 Hij is nu toch echt leeg.
 Mijn lievelingsluchtje.

 Maar gelukkig!
 Een hele nieuwe, gekregen van broer en schoonzus!
 Heel blij mee.

Alles in de tas?
Jannes twijfelt of hij mee gaat of niet.

 Ja, ik voel me zoals ik er uit zie.
 Tevreden.

 Booooooring.

 Ik werk nog wat.

Deze was nog erg koud.

 En op...

 Vooraf had ik twijfels na de salade van gisteren.
 Maar hij was best lekker.

 15.00 uur. En uit!

 Ons huis van de andere kant gezien.
 Grote boom hè?

 De grijze was ook weer leeg.

 Stttt.... Jannes slaapt.

 Dushi is buiten aan het spelen maar valt door haar kleur niet zo op.
 Zoon 2 wijst even aan waar ze staat.
 Mijn schaduw is er ook.

 Lees de verpakking en tel...
:)

 De laatste hebben we eerlijk verdeeld.
 Ze waren heerlijk!

 Nog even op de fiets springen.

 Kijk Marloes deze keken heel anders!
 Ik heb ze dan ook niet meegenomen.

 Wel andere rare vogels, maar die zien jullie later wel een keer verschijnen.

 En we gaan weer koken!
 Iets met pasta, broccoli, tomaatjes, spekjes, ham, boursin cuisine en kaas.

 En ja, dat was best wel lekker.

 Stttt, Jannes slaapt nog steeds/alweer.

Dit is toch echt wel een favoriete serie van ons.
Spannend en humor.
En daar hou ik van!
Nog 6 afleveringen te gaan.
:(



1 opmerking:

Marloes zei

Hahaaaaa, ik zei toch...die uilen keken scheel..:)