maandag 31 maart 2014

De 22e. Over verdwenen kleuren, de jungle en barbecue.

Mama!
Heb je ook brokjes?
Ik lust geen paaseitjes.
Waar zijn trouwens alle andere kleuren gebleven?

 3 x raden wat hier in heeft gezeten.
 Ik at ook nog heel gezond.

 En ineens was ik hier.
 Het tuincentrum.

 Mijn naam is haas.
 Ik heb ze niet gekocht.

 Mooi hè? Allemaal kruiden, maar die kocht ik ook niet.

 Een mooi bord met mooie tekst.
 Nee, ook die heb ik niet gekocht.

 Het lijkt wel een jungle hier!

 Dit kocht ik wel.
 Kattenkruid en kattenbakvulling.

 De auto had ook honger en piepte.
 Ik ben heel lief en voer hem.

 We hadden (natuurlijk) nog wat over, dus barbecue weer aan.

 Deze kleine snoepert was er ook weer.
 Een klein carnivoortje.

Samen met de liefste op de bank.
Even hangen en naar bed.
Tot snel!

Geen opmerkingen: