woensdag 24 juni 2015

De 275e. Over een cadeau, kraambezoek en naan-brood.

De week is weer begonnen.
Op twitter staan deze 2 berichten onder elkaar.
Er is een hond gevonden en daaronder een link naar een verslag
over het hondenvlees-festival in China.
Niet leuk, wel grappig.

En als ik dan de nieuwsbrief lees van de
consumentenbond zie ik een bekend hoofd!
Hoi Martine.

Lunchen doen we vandaag met wilde perziken.
Heerlijk.

En dan, en dan, en dan....

Sta ik hier te wachten op een verlaat verjaardagscadeautje.
Voor mezelf.

Joehoe!
Ik heb nu ook een Kobo.

Bovenop de kast kan je prima slapen.

Ja, dit was weer heerlijk.

En 's avonds ga ik op kraambezoek
bij de kleine LouLou.
Nou, die doet het prima!

Daarna plof ik op de bank.
En daarna in bed.

Om op dinsdag weer naar het werk te gaan.
Zie ik daar het begin van de zomer?

Ananas vandaag.

Winkel 1.

En winkel 2.

En daar heb ik dus dit allemaal gehaald.

Ik ga zelf naan-brood maken.

Ja, dat gaat goed.

Echt heel makkelijk.

Je moet ze alleen niet laten verbranden.
Maar dit was best lekker hoor!
Mijn eerste versie van Turkse Dürüm zonder pakje.

De liefste heeft het koud en gaat onder een dekentje liggen.
Dushi vindt dat heel erg leuk.

Wij kijken nog een paar afleveringen van Tyrant.
Om vervolgens alweer naar bed te gaan.
Tot snel.

Geen opmerkingen: