donderdag 11 juni 2015

De 269e. Over lekker eten, vies eten en Hazes.

Maandag begint echt lekker!
Computer valt zomaar uit en het opstarten daarna duurt lang.

Vandaag lunchen we met appel.

En natuurlijk doen we ook weer boodschappen.

Maar die zorgen er wel voor dat dit heerlijke maal op tafel staat.

Hoogste tijd voor GOT.

De een-na-laatste aflevering alweer.

Daarna keek ik nog iets op de computer.
En in dat schaaltje zat chips.
Zat dus.
Oeps.

De volgende ochtend wil ik wat oud papier opruimen.
Daar zijn die wijnpakken erg handig voor.
Maar dan graag zonder vieze kikker.

Gelukkig staat de tas met (alweer) boodschappen 
weer eens voor de deur.

En dan ga ik nieuw recept uitproberen.
Dus ik maak uitgebreid foto's voor op mijn andere site.

Het water loopt me al bijna in de mond.

Zo, nog even aardappeltjes en kaas er over.
En in de oven er mee.

Ziet er goed uit, toch?
Helaas.
Je zal het niet vaker langs zien komen op deze plog.
Het was geen succes.

De liefste en ik kijken deze week naar Sense8.

En daarna kijk ik Mijn leven in puin terug.

En ik zie een prachtige documentaire over André Hazes.
Gezin Hazes.

Moeder Hazes.

Broer Hazes.

En een jonge André Hazes.

En hier samen met dochter of zoon Hazes.
Ik kijk morgen verder.
Mijn ogen worden zo zwaar...
Tot snel.

Geen opmerkingen: