dinsdag 2 juni 2015

De 265e. Over shotjes, platen en afscheid van de poesjes.

Op vrijdag boek ik heel veel lijstjes.

Joehoe.
15.00 uur!

En daar zitten de liefste en ik samen aan de vrmibo.
Waar is iedereen?

Ondertussen staat dit aan op de computer,
De stemming bij de fifa.

Van de 4 eten er 3 natvoer.
Die andere eet wel gewone brokjes.

En de uitslag is bekend.
Ongelofelijk.
Wat een corrupte bende is dat daar.
En volgens mij weet iedereen dat.
Misschien is dat nog wel het ergste.

Ik kijk nog een beetje naar Call the Midwife.

Hoi spin.
En nee, ik houd niet zijn pootje vast.

De laatste (denk ik) van Scandal.

En dan doen we nog een shotje.
Met dit vreselijke zoete roze goedje.

Maar ik heb ook nog dit in de kast staan.
Een overblijfsel uit Oostenrijk.
Van een paar jaar geleden.
Maar gezien het alcoholpercentage is dat niet erg.
Hupsakee...
De fik er in!

Op zaterdag krijgt de dierenschare alweer eten.

Kijk maar, alleen gewone brokjes voor deze.

En ineens loop ik op de markt.
Dag mevrouw met de rode schoenen.

De buit van vandaag.
Asperges, zalm en kippendijen.

Dit gaat niet lang meer passen hoor kleintjes.

Door naar de volgende boodschappen.

En dan voor de laatste keer nog even drinken bij mama.
Er gaan vanmiddag 3 kleintjes naar hun nieuwe huis.

Jannes vindt het prima.

Nog even een broodje ei naar binnen werken.

En wat lekkers maken voor vanavond.

En zo zitten we 's middags ineens met 
3 hele andere poesjes op de bank.
Deze zijn 3 weken jonger dan ons nestje.

Lui zijn ze wel.
Want dit is een uur later.

Boodschappen doen in een andere Appie is grappig.
De hele winkel ongeveer 3 of 4 keer door gelopen.

Maar dit is het resultaat.
Lekker platen.
En heerlijk gelachen.

3 Volwassen mannen op zoek naar een heel klein poesje.
:-)

We hebben zelfs een toetje!

Het afzakkertje thuis en daarna snel naar bed.

Op zondag heeft het overgebleven poesje het nergens over.
Ze raust gewoon door in haar eentje.

Nog even wat van dit...

Zij doet nog even een dutje
voordat ze gaat verhuizen vanmiddag.

Daarna gaan wij op de bank.
Met een broodje er bij.
Het broodje kaas was hier overigens al op.

We kijken naar een spannende film.

En naar een hele leuke.

En dan komt onze lieve buurman binnen met een lekker hapje!

Zij mag niet naar buiten.
En niet eten.
En daar is ze het niet echt mee eens.

Ik kijk nog wat series.

En later op de avond eten we Turkse pizza.

Nog een aflevering van Call the Midwife.
En dan slapen.
Morgen een spannende dag voor Dushi.
Tot snel.

Geen opmerkingen: