maandag 22 juni 2015

De 274e. Over een verslaving, een reis en heerlijke pasta.

Laten we de vrijdag eens goed beginnen.
Deze brief zit al heel lang in mijn tas.
Woensdag dus een afspraak.

En om 15.00 uur mag hij uit.

De vrmibo doen we buiten.

En de hamburgers eten we binnen op.

Het was weer volle bak.

Geen hamburger.
Toch maar wel een hamburger...
En dan ook nog zo kijken!

En als iedereen vertrokken is,
nog even een aflevering van mijn Deense vrienden.

En toen ging het lichtje uit.

De zaterdag beginnen we met poetsen.
Ook weer klaar.

Boodschappen weer in huis.

Lunchen met ei.

Een vest gekocht in de opruiming.

Nog wat halen bij de Appie.

Die trouwens zo goed als leeg is
want ze gaan verbouwen.

Er moet nog wat benzine in de auto.

Want we gaan onderweg.

Langs de poepende man.

En dan over de dijk naar de andere kant van Nederland.

Nou dat ziet er erg uitnodigend uit.

Het wordt onderweg ook niet echt veel beter.

Deze hebben we gekocht in Hoorn.

En dit is het cadeau voor de jarige.

Weer richting huis.
Met speelgoed van de liefste van 40 jaar geleden.
De man van 6 miljoen.

Thuis drinken we de fles leeg.
Hebben we wel verdiend.

Op zondag is het na lang uitslapen
weer tijd voor lunch.

Lekker met filet americain en ei.

Ik waarschuw jullie maar vast...
Dit is mijn uitzicht de rest van de dag.

Ik werk nog even aan mijn Deense verslaving.

Maar ik heb natuurlijk nog wel eten gemaakt.
En dit was me toch lekker!

Dan een nieuwe serie voor ons.

Chantall weet natuurlijk allang wat we kijken!
Een hele goeie tip.
Dank!

En van het gekochte gisteren in Hoorn,
heeft de liefste een lamp gemaakt.
Nu nog een iets minder fel lampje er in
en dan is ie perfect!
Tot snel.

Geen opmerkingen: