vrijdag 19 juni 2015

De 273e. Over woensdag en donderdag. Met 2 recepten.

Op woensdag is het mooi blauw.

En na mijn werk ga ik naar mijn nieuwe favoriete winkel.
De Turk.

En daarna ga ik zelf scannen bij de Jumbo.

Thuis probeert de liefste het ontdooien van de vriezer
iets sneller te laten verlopen.
Dat is gelukt.

Als ik deze foto zie krijg ik weer trek.
Onze versie van het verdwenen wereldgerecht Chapati.
Mede mogelijk gemaakt door een mede-plogster.

Ik werk nog even aan mijn verslaving van deze week.

En wie zet dit nou weer op tafel?
Bah.

Laten we op donderdag dan maar beginnen met peer.

En als lunch nog meer fruit.

Alweer een tas vol boodschappen.
Het houdt niet op, niet vanzelf...

En omdat er nog steeds GEEN rosé-in-pak in de winkel staat
dan maar aan de rode wijn.

Er was weer eens een te-kleine-pan probleem.

Deze mie is zo ontzettend lekker!
Ik zou zeggen, probeer het eens een keer.

Joehoe! 
Seizoen 2 er gelijk achter aan.
Tot snel.

Geen opmerkingen: