vrijdag 17 juli 2015

De 285e. Over regen, een kikker en barbecueën.

Het is elke dag hetzelfde.
Wakker worden met Jannes.
En die komt niet door de deur maar
door het slaapkamerraam naar binnen.

Ontbijt op het werk.
Ik voel me gelukkig al een stuk beter dan gisteren.

Boodschappen doen zoals gewoonlijk.

Maar wat is dat nou?
Snel naar huis!

Thuis ben ik wel maar ik blijf nog even zitten.

Op het plaatje viel het best wel mee.

Gelukkig was het snel weer droog.
En gingen we eten.

Dit dus.
Pittig maar best lekker.

De rest van de avond hang ik weer voor de tv.
Ondertussen ben ik bij seizoen 4.

Dit is dus allemaal nodig 
om Zoon 3 een andere computer te geven.
Hij is weer fijn.

Op donderdag ben ik op m'n werk 
als ik me bedenk dat ik wat vergeten ben.
Dus nog even naar huis.

En dat is maar goed ook.
Kan ik mooi deze kikker redden van een akelige poes.
Dushi!

Die was ik dus vergeten in te nemen.
En het gaat nu weer best lekker 
dus daar ga ik graag voor terug.

Terug weer op het werk.
Cracker met filet Americain.

En Turkse yoghurt met fruit.

Als ik thuis ben nog even naar de Aceetion.

Om thuis nog even te genieten van de Tour.

Het is lekker weer dus we gaan barbecuen.

En pastasalade eten.

Ja, ja....
Maar het is zo leuk!
Tot snel.

Geen opmerkingen: