vrijdag 3 juli 2015

De 279e. Over warmte, druppels en kaarsen.

Woensdag begint zeker niet verkeerd.

Maar wat is het bloedje heet 's middags.
Gelukkig heb ik nog steeds de auto van Zoon 1.
Met airco.

De folder van volgende week.
Met een leuke aanbieding.

Aan het eind van de middag zit het terras weer vol.
Hij speelt lekker met water.

En wij gaan barbecuen.

De zalm gaat eerst.
Kan die niet meer overstuur raken.

En deze smaakt prima!

De volgende dag op kantoor.
Met deze waaier is het best nog wel uit te houden.

Maar als ik dan 's middags op de fiets naar huis ga
is het net of je door een sauna rijdt.
En dit is de temperatuur achter ons huis.

U begrijpt, ik ga binnen wel zitten zweten.
Met een doekje.

De poesjes liggen languit.

Ja, we zijn dit ook niet echt gewend.

Gelukkig gaat de temperatuur ook 
weer een beetje naar beneden.

Nou, die heb ik wel verdiend hoor.

Want koken op de barbecue is ook warm.
De restjes van gisteren.

Oh oh....
Wat komt daar aan?

Daar zijn de eerste druppels al.

En even later nog meer druppels!

En toen een beste plensbui.
Frist wel iets op.

Dat vindt hij ook.
Denk ik.

We komen ook nog even tot de conclusie
dat de vakantie niet zo lang meer duurt!

En deze konden dus blijkbaar niet tegen de hitte.

Ze zijn er maar bij gaan liggen.
Tot snel!

Geen opmerkingen: