donderdag 3 december 2015

De 348e. Over eten uit de vriezer, zout eten en iets nieuws.

Dag 5 uit de vriezer.
Runderlappen in de koekert.

Met een zakje.
Maar wat is dit spul zout!
Brrrrrr....

Het is nog middag maar de lichten doe ik al aan.
Inderdaad.
De donkere dagen voor kerstmis.

Ik maak het eten iets minder zout door er champignons
en kokosroom door heen te doen.

Alles bij elkaar smaakt het heerlijk!
Maar ik denk niet dat ik die zakjes nog een keer haal.

Maandag = zombiedag.
Tenminste....
Vandaag voorlopig de laatste.

Kijk ik lekker naar een aflevering Scandal.
Is veel leuker.

Hij vindt het daar boven wel heel erg leuk.
Nou ik ga ook mijn ogen dicht doen.

Want hier is de dinsdag.
Met een appel.
Niet zomaar een appel!
De lekkerste... Pink Lady.

Het eten is echt lekker vandaag.
Met zelfgemaakte nasi.
En speklappen uit de vriezer.
Dag 6.

Dan volgt er nu een operatie muis.

En Jannes gaat even los met zijn speelgoed.

De liefste en ik bekijken nieuwe zorgverzekeringen.
Bij deze gaan we definitief weg.
Wat het wel gaat worden?

Nog een aflevering met deze gast.
En dan weer lekker slapen.
Tot snel.

Geen opmerkingen: